Η βρετανική εταιρεία έκανε τουίτ τη φωτογραφία ενός ερωτευμένου ζευγαριού αντρών.

Eταιρεία καλλυντικών χρησιμοποιεί γκέι ζευγάρια ενόψει Αγίου Βαλεντίνου

eteria-kallyntikon-chrisimopii-gkei-zevgaria-enopsi-agiou-valentinou

Λίγες μόνο μέρες απέχουμε από τη «γιορτή των ερωτευμένων» στις 14 Φεβρουαρίου, και ενόψει Αγίου Βαλεντίνου η εταιρεία καλλυντικών Lush αποφάσισε να στείλει τα δικά της μηνύματα.
Στο πλαίσιο της γιορτής, η Lush αποφάσισε να διαφημίσει τα προϊόντα της με ζευγάρια να εμφανίζονται ευτυχισμένα μαζί σε μπανιέρες, με τη διαφορά ότι τα ζευγάρια αυτά είναι ομόφυλα και όχι ετερόφυλα.

eteria-kallyntikon-chrisimopii-gkei-zevgaria-enopsi-agiou-valentinou

Έτσι, η βρετανική εταιρεία έκανε τουίτ τη φωτογραφία ενός ερωτευμένου ζευγαριού αντρών, ενώ στην αμερικανική ιστοσελίδα της παρουσιάζεται και ένα γυναικείο ζευγάρι που παίζει ανέμελα με τις σαπουνόφουσκες.

Μέχρι στιγμής, οι αντιδράσεις στη Βρετανία είναι συντριπτικά θετικές για την πρωτοβουλία της Lush, με πολλούς να θεωρούν ότι η εταιρεία συμβάλλει στο να υπάρχει ισοτιμία και ισονομία και στον έρωτα.
Πηγή: skai.gr

Το t-zine.gr χρησιμοποιεί cookies. Προχωρώντας στο περιεχόμενο, συναινείτε με την αποδοχή τους. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ