Καναδάς: Τετάρτη, 16  Αυγούστου 2017 | 22:12

T-zine.gr

Fashion

Τα κολάν που έγιναν εμμονή
 

Tα κολάν που έγιναν sold out μέσα σε 30 λεπτά


Το SeaWheeze, είναι ένα μεγάλο φεστιβάλ που διοργανώνεται από το Lululemon, έναν από τους πιο «δυνατούς παίκτες» στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όσον αφορά τα αθλητικά ρούχα.

Το φεστιβάλ πραγματοποιείται κάθε καλοκαίρι στο Βανκούβερ, περιστρέφεται γύρω από τη γιόγκα και περιλαμβάνει μαθήματα γιόγκα, ημιμαραθώνιο και και άλλες αθλοπαιδιές.

Για κάθε φεστιβάλ, η Lululemon δημιουργεί μια limited edition συλλογή που αποτελείται από περίπου 25 κομμάτια και πωλούνται σε Pop up κατάστημα που ανοίγει από Παρασκευή έως Κυριακή κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ. Ωστόσο οι αφοσιωμένες φαν κάνουν ουρά από την προηγούμενη Τετάρτη.

Φέτος, η Lululemon δημιούργησε μια μίνι συλλογή για το φεστιβάλ, από πέντε κομμάτια. Η μίνι συλλογή είχε κολάν, σορτς, τοπάκια, και ένα καπέλο. Η συλλογή που κατασκευάστηκε αποκλειστικά για το pop up κατάστημα, έγινε sold out σε λιγότερο από 30 λεπτά.

Όλοι ήθελαν ένα κομμάτι της συλλογής, αλλά ήταν σχεδόν αδύνατο!

Μόλις τα κομμάτια αυτά πωληθούν στο κατάστημα, σταματούν να υπάρχουν και δεν μπορείτε να τα αγοράσετε από κανένα άλλο κατάστημα Lululemon. Μπορείτε βέβαια να αναζητήσετε κάποια κομμάτια στο eBay, τα οποία πωλούνται 5 φορές πιο ακριβά.

Πηγή: bovary.gr

 

Το t-zine.gr χρησιμοποιεί cookies. Προχωρώντας στο περιεχόμενο, συναινείτε με την αποδοχή τους. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ