Μάθημα νηπίων για το τι σημαίνει να είσαι τρανς πυροδοτεί αντιδράσεις γονέων.

Σάββατο, 9 Αυγούστου 2017 | 18:26

Μετάφραση για το T-zine.gr Ειρήνη Συνοδινού

Trans News

Μάθημα νηπίων για το τι σημαίνει να είσαι τρανς πυροδοτεί αντιδράσεις γονέων.

Ένα μάθημα νηπιαγωγείου σχετικά με το τι σημαίνει να είσαι τρανς προκάλεσε αντιδράσεις από γονείς στην Καλιφόρνια.

Μέλος του διδακτικού προσωπικού παρουσίασε σε μία τάξη νηπιαγωγείου δύο βιβλία ειδικά σχεδιασμένα για την προσχολική ηλικία.

Το μάθημα στο εν λόγω σχολείο προγραμματίστηκε κατόπιν αιτήματος πεντάχρονης μαθήτριας η οποία είχε πρόσφατα αποκαλύψει στους συμμαθητές της ότι είναι τρανς.

Μία εβδομάδα αργότερα, το σχολείο έστειλε μία επιστολή, ενημερώνοντας τους γονείς για τα βιβλία που διαβάστηκαν – I am Jazz, της Jazz Jennings και Red: A Crayon’s Story, του Michael Hall.

Στην επιστολή υπήρχε επισύναψη με την πολιτική του σχολείου που αφορά στην απαγόρευση των διακρίσεων με βάση «το φύλο και την ταυτότητα φύλου.»

Οι αντιδράσεις των γονέων διχάστηκαν. Κάποιες και κάποιοι εξέφρασαν ρητά την υποστήριξή τους για την επιλογή του εκπαιδευτικού υλικού.

Ο πατέρας μίας μαθήτριας δήλωσε στο FOX40 ότι η κόρη του «έμαθε για ένα κορίτσι σε ένα σώμα αγοριού, που αποτέλεσε ένα σχετικά καλό τρόπο παρουσίασης ενός θέματος που διαφορετικά δεν θα ήξερα πώς να το κάνω».

Άλλοι γονείς εξέφρασαν τις επιφυλάξεις τους σχετικά με το διδακτικό υλικό και επικοινώνησαν με το California Family Council (μη κερδοσκοπική χριστιανική οργάνωση) για να τους αντιπροσωπεύσει σε έναν διάλογο με τη σχολική περιφέρεια.

O Greg Burt, προβεβλημένο μέλος του California Family Council, δήλωσε: «Τους ανησύχησε το γεγονός ότι δεν ενημερώθηκαν πως θα συνέβαινε κάτι τέτοιο. Τα παιδιά που δεν έχουν βιώσει κάποιου είδους αγωνία σχετικά με το φύλο τους ξαφνικά φοβούνται ότι το φύλο τους θα αλλάξει».

Ο διευθυντής περιφέρειας Robin Stout παραδέχθηκε ότι οι γονείς δεν ενημερώνονται εκτός αν το διδακτικό υλικό εμπίπτει σε διατάξεις προαιρετικής παρακολούθησης, στις οποίες δεν εμπίπτει το σχετικό με το φύλο εκπαιδευτικό υλικό.

Το Pacific Justice Institute, ένας οργανισμός υπεράσπισης πολιτικών δικαιωμάτων, τοποθετήθηκε επίσης σχετικά με το θέμα.

«Η πλειοψηφία των γονέων των οποίων τα παιδιά φοιτούν στο συγκεκριμένο νηπιαγωγείο δεν πίστευαν ότι κάτι τέτοιο θα ήταν κατάλληλο για αυτήν την ηλικία», δήλωσε ο Brad Dacus, πρόεδρος του Pacific Justice Institute.

Η Michelle Cretella, πρόεδρος του American College of Pediatricians, δήλωσε στο FOX40: «Το να έχουν ένα πρόσωπο με κύρος όπως ο δάσκαλος ή η δασκάλα τους να διδάσκει το μύθο πως ένα παιδί μπορεί να είναι παγιδευμένο στο λάθος σώμα μπορεί πιθανώς να οδηγήσει στον φόβο ότι δεν είναι το φύλο που το σώμα τους ξεκάθαρα υποδεικνύει».

Αλλά ένας γονέας, ο Dhawan, διαφωνεί: «Ένα από τα μαθήματα που η κόρη μου είχε τη δυνατότητα να μάθει ήταν πως υπάρχει θεμελιώδης εξυπνάδα, αξιοπρέπεια και χαρακτήρας σε κάθε άνθρωπο ανεξάρτητα από το τι άλλο μπορεί να συμβαίνει», δήλωσε.

Η διένεξη παραμένει άλυτη. Με μία αίτηση που κυκλοφορεί ανάμεσα σε κάποιους γονείς απαιτείται το σχολείο να αναθεωρήσει τις πολιτικές του, ώστε να επιτρέπεται στους γονείς να ενημερώνονται για κάθε είδους αμφιλεγόμενο περιεχόμενο και να τους παρέχεται η δυνατότητα να αποσύρουν τα παιδιά τους από αυτά τα μαθήματα.

Σε ανακοίνωσή τους κατά τη διάρκεια συνεδρίασης του σχολικού συμβουλίου, η περιφέρεια διαβεβαίωσε τους γονείς ότι το προσωπικό θα «εμπλέκει τους γονείς και τους δασκάλους σε συζήτηση σχετικά με τη διαχείριση του εκτός της διδακτικής ύλης εκπαιδευτικού υλικού στο μέλλον».

© T-zine.gr με πληροφορίες από Pink News