Ελλάδα: Κυριακή, 3 Απριλίου 2020 | 14:02


Γράφει η Άννα Απέργη | T-zine.gr

Ρίτσα Αινίτου: «Μόδα, δεν είναι μόνο λάμψη και γλαμουριά…από αυτό που ονομάζουμε μόδα, ζούνε χιλιάδες οικογένειες ».

Ρίτσα Αινίτου, ιδιοκτήτρια της εταιρείας «Fashion Pure»,

Το πέρασμα του COVID-19 από τον πλανήτη μας, έφερε μαζί του ένα τεράστιο πλήγμα σε όλους τους κλάδους. Ανάμεσα σε αυτούς και στον χώρο της μόδας.

Οι μεγαλύτερες Μητροπόλεις του fashion world όπως το Παρίσι και το Μιλάνο τους τελευταίους μήνες δεν θυμίζουν τίποτε από την εποχή προ κορονοϊού, ενώ έχουν μετατραπεί σε ένα τοπίο θολό και έρημο.

Βιοτεχνίες έχουν σταματήσει την λειτουργία τους, ενώ τα εμπορικά καταστήματα κατέβασαν ρολά στις μεγαλύτερες αγορές του πλανήτη μας.

«Από αυτό που ονομάζουμε μόδα, ζούνε χιλιάδες οικογένειες»

Η Ρίτσα Αινίτου, ιδιοκτήτρια και κινητήριος δύναμη της «Fashion Pure», μία απ τις μεγαλύτερες εταιρίες μόδας στη χώρα μας, μιλάει για τον χώρο της μόδας πίσω από το glam και τα φώτα. «Μόδα, δεν είναι μόνο λάμψη και γλαμουριά αλλά και τι υπάρχει πίσω από όλο αυτό» αναφέρει η Ρίτσα Αινίτου, τονίζοντας ότι «από αυτό που ονομάζουμε μόδα, ζούνε χιλιάδες οικογένειες».

Και έτσι είναι, ας μην ξεχνάμε ότι πίσω από κάθε άδειο πάγκο πώλησης, πίσω από κάθε άδεια ραπτομηχανή σε μία βιοτεχνία, υπάρχει και ένας άνθρωπος, μία οικογένεια που ζει από αυτή την εργασία.

Το αποτέλεσμα που θα δούμε σε μία πασαρέλα ή σε ένα editorial μόδας κρύβει τεράστια δουλειά και πολλές εργατοώρες χιλιάδων ανθρώπων εξηγεί η Ρίτσα Αινίτου.

«Ας βγούμε μέσα από όλο αυτό το κακό με έναν καινούργιο εαυτό, πιο φωτεινό»

Στην χώρα μας η κρίση του COVID-19 ήρθε μετά από μία πολυετής οικονομική κρίση που περάσαμε. Θα είναι δύσκολο, όμως έχουμε την εμπειρία να την αντιμετωπίσουμε σε αντίθεση με άλλες χώρες, αναφέρει η κυρία Αινίτου, ενώ τονίζει ότι το μεγαλύτερο όπλο μας για να αντιμετωπίσουμε όλο αυτό που έφερε ο κορονοϊός είναι η αισιοδοξία μας «Η Άνοιξη είναι γεμάτη χρώματα, ας γεμίσουμε λοιπόν τις ψυχές μας αλλά και τα σώματα μας με χρώματα και ας βγούμε μέσα από όλο αυτό το κακό με έναν καινούργιο εαυτό, πιο φωτεινό».

Η μεγάλη κρίση του κορονοϊού και ο αγώνας για την καταπολέμηση του, δεν θα μπορούσε να μην ευαισθητοποιήσει διάσημους σχεδιαστές μόδας αλλά και μεγάλα fashion brands.

Ο Τζιόρτζιο Αρμάνι, ενίσχυσε με δύο εκατομμύρια ευρώ την Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας, αλλά και νοσοκομεία της Ιταλίας, ενώ ανακοίνωσε πως τα ιταλικά εργοστάσιά του θα αναλάβουν να ράψουν αφιλοκερδώς στολές για το ιατρικό προσωπικό της χώρας.

Ο ιταλικός οίκος κοσμημάτων και αξεσουάρ Bulgari, παράγει εκατοντάδες χιλιάδες μπουκάλια με αντισηπτικό χεριών, ενώ ο βρετανικός οίκος Burberry κατασκευάζει στολές για τους νοσηλευτές και νοσηλεύτριες, οι οποίες θα διοχετευθούν στο Εθνικό Σύστημα Υγείας της Βρετανίας.

Η Chanel έχει δωρίσει 1,2 εκατομμύριο ευρώ σε ένα ταμείο έκτακτης βοήθειας για τα δημόσια νοσοκομεία της Γαλλίας, ενώ η εταιρεία Estée Lauder Companies και το φιλανθρωπικό ίδρυμα The Estée Lauder Companies Charitable Foundation (ELCCF) έχουν χορηγήσει δύο εκατομμύρια δολάρια στους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα (MSF).

Δείτε επίσης

Διαβάστε: COVID-19: Together We Can Talk | Ομάδα Συμβουλευτικής & Ψυχολογικής Υποστήριξης του ΣΥΔ

© T-zine.gr 2018 | Για τις τελευταίες LGBTI ειδήσεις να επισκέπτεστε το T-zine.gr καθημερινά. Μπορείτε επίσης να γίνετε μέλος στη σελίδα μας στο Facebook και στο Twitter

© T-zine.gr